101210

God morgon!

Har vridit och vänt på mig hela natten inatt "/ Har också en elvisp i sängen bredvid mig som hjälper mig att sova sämre på nätterna. Ligger han inte och nästan sparkar ut mej ur sägen så ligger han på mej :D Lite space vill jag ändå ha i sängen (: Så idag har jag världens ont i nacken! Mindre skoj!

Gårdagskvällen var lugn, ingenting speciellt hände. Isabell har vaknat en gång inatt, en napp i munnen, vända på mage och hon snarkade vidare :D

Vad händer idag då? Åka och handla en sväng vet jag iaf, kanske åka och hälsa på Mela och Amanda, inget riktigt bestämt ännu. Vi får se hur dagen slutar.
Nu är det snart dags för frukost för mammas lilla hjärta hör jag iaf (:

Kommentera här
Postat av: t

god morgon god morgon! :)

Tittar in en liten sväng på din blog hihi ;) HÄnder det något skoj nu till helgen då?

Kramar :)

2010-12-10 @ 08:44:57
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Jeanette

God morgon! Kul att du kikar in :D

Vet faktiskt inte vad som händer i helgen, det får bli att ta de som de kommer tror jag! själv då?

2010-12-10 @ 08:47:45
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0