101210 - kvällen

Good kväll!

Idag har det hänt mer än vad jag trodde skulle hända idag när jag gick upp iaf :P
Grejjade och fixade som en galning medans Isabell sov, i vanlig ordning. Aldrig kan jag ta de lugnt när jag får! :D När jag väl skulle sätta mej i soffan och bara vara, jo då vaknade hon jue! Haha, att jag aldrig lär mej!
Sen var det dags för lite lunch, som idag bestod av gröt då all burkmat hemma var slut.
Begav oss sedan in till stan och handlade diverse, så nu finns både burkmat och socker så jag kan baka igen :D

Sedan begav vi oss till Hestra och hem till Mela och Amanda, drack lite kaffe och tjötade.
Sedan tog vi en sväng förbi Trandared och kollade in en utförsäöjning som tyvärr var väldigt utplockad, men hittade dock en söt pyjamas som jag ville ha tilL Isabell, men när jag väl skulle bege mig till kassan så stod det en skylt "Endast kontanter", då var det bara att hänga tillbaka den och gå därifrån.
Hur många har egentligen kontanter på sig nuförtiden?

Sen var det en massa bus och mys med Isabell innan det var dags för läggning, och nu har hon sovit i dryga timmen. Älskling skulle egentligen åkt och hämtat sin bil som står i Horred, men det blev visst uppskjutet, får väl se om det blir imon ist.
Så snart kommer han väl hem och då är det dags att äta lite hamburgare, och funderar faktiskt NÄSTAN på att se Idol finalen idag, bara för att det just är finalen idag.
Men ärligt, detta året har jag brytt mig oerhört lite om just Idol. Men tror allvarligt att Jay vinner, den rösten får hela kroppen att rysa för f*n.


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0