101209 - kvällen

Läste på BT.se idag att det skulle bli tvåsiffrigt minus nu och mer snö. Mer snö? Kan det verkligen finnas mer snö? "/ Helt sjukt enligt mej.

Usch. Avskyr snön och vintern.

Idag vart det en hemmadag. Isabell har inte krånglat något märkvärdigt egentligen med sovningarna, tacka gudarna för det! Men imon är en ny dag, får se hur den utspelar sej!
Började fundera på att baka Kärleksmus och Silviakaka idag, eventuellt knäck. Men då sockret var slut, så får det bli uppskjutet tills eventuellt imon.
Så fick vi istället mysigt besök utav Sanna och Theo! Tjöt, kaffe och en massa kolor :D Underbart att få sällskap och få tjöta av sig, tack! :P

Imorgon vete sjutton vad som händer. Blir nog en tripp till affären och handla lite nödvändigheter och så.
Annars vet jag inte alls, baka kanske? Haha.
Vi får se hur dagen ter sig imorgon!
Nu ska jag bege mig här på webben och beställa älsklings julklapp innan de är försent! (:

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

KärleksMUS??? Hur smakar det egentligen??? ;D

2010-12-09 @ 20:10:04
Postat av: Jeanette

Men vad fasen! Såg innan jag publicerade att jag skrev fel, så då trodde jag att jag ändrade det! :D

2010-12-10 @ 07:25:43
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0