101207

God morgon!
Full rulle har det varit sedan klockan var 05.45.
Ut och skotta av bilarna en snabbis för att få igång dom, in i duschen, på med kläder och borsta tänderna.
Sen var det Bellis tur at gå upp, hon ligger och sparkar på spjälorna i sängen och myser med spjälskyddet, haha! Hon är påklädd, kaffet är drucket, skötväskan packad. I med lite mat i henne mage sen är det bara att bege sig till staden och köra mamma till ortopeden så hon får röntga sin axel och se så att allt ligger på plats.

Sen beger jag mig hemåt igen för att förhoppningsvis få fast bilbarnstolen. Känns lite retligt att åka till babyproffsen eller liknanade och be om hjälp när jag inte köpt den där, men de får väl bli så i slutändan om jag inte får dit den. Tycker att det fan inte ska vara så svårt! Eller..?

Igår var det mys för hela slanten! Åkte på morgonkvisten (nästan) och drack första koppen kaffe hos Charina, sen vart det både 2, 3 och 4 (?) minns lite luddigt! Många koppar kaffe var det iaf :P Hemmagjorda pepparkakor och våfflor! MYS! :D
Promenad till skolan för att hämta dom två stora och en massa armmuskler på det :P
Alltid lika trevligt! Sedan bar jag mig in till stan och köpte (det förbannade) glittret, så nu glittrar det lite varstans här i huset :D

Dags att slänga i Bellis frukosten och sen bege oss ut på de snötäckta vägarna "/ KUL, att det kommit 2 cm snö inatt igen. Eller inte. Nur får det vara ett slut på denna snön tycker jag "/

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0