101206

Jisses! Vad tiden går fort! Nu är det bara 9 dagar kvar till att Isabell är 6 månader, herregud!
Och idag är det Alvins stora dag, grattis Alvin6 månaders dagen! (:

Idag är jag ordentligt trött, fått sova på tok för länge och bra inatt :P
Fick Isabell i säng omkring halv 7 igår kväll, hon var så trött så det gick ganska så smidigt. Men sen vakna hon en timma senare, förstår inte varför hon har börjat med detta! Men försökte att få henne till att somna om med bara nappen, men gick inte så bra, så värmde till lite mat. Hon åt dryga 100 ml, så antar att hon fortfarande vara hungrig. Hon fick faktiskt en ganska bra laddning gröt innan sängen så. Men sen somnade hon om och sov hela vägen till 7.20 idag! :D Sen somna jag nog strax efter 9 på soffan och vakna innan tolv att jag hade fruktansvärt ont i armen, legat riktigt fel! gick upp och la oss då. Så fått sova en ganska bra stund inatt. Inte riktigt van vid det än :D

Idag bär det till Rångedala och myser en sväng!
Trodde jag skulle jobbat idag, men verkar inte bli så, faktiskt riktigt skönt, inte speciellt på humör för det.
Men man vet aldrig, än kan dom ringa! :D
Annars funderar jag på att åka vidare till Coop och handla glitter, verkar inte finnas någon annanstans billigare "/

Kommentera här
Postat av: Alexandra

Alvin säger tack =)

2010-12-06 @ 08:14:00
Postat av: Jeanette

Hihihihi :D

2010-12-06 @ 08:36:54
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0