101203

Helloooo world! :P

Natten inatt ha varit lugn, Isabell har inte varit vaken någon gång innan 06, tacka gudarna.
Däremot läggningen igår. Puhf, heeeela dagen var jobbig med läggningarna. Sen kom vi till kvällen, vi badade och pyjamasen åkte på, vällingflaskan fram och hon åt okej. La henne i sängen 18.30 och hon var tyst, underbart!
Kollade efter en stund, fär fick lite onda aningar, och hon ligger på rygg och myser. Hmm..
Vände på henne och gick därifrån igen. Höll jue på att laga mat :D
Hon somnade faktiskt till, halleluja!
19.30 ungefär, var det kört igen, hon skulle inte sova och hon skulle inte äta. Bara vara vaken. Riktigt jobbigt när hon aldrig varit sån här innan. Fick henne i säng omkring 21 iaf och sen sov hon hela natten.

Sån här har hon faktiskt aldrig varit innan när de har handlat om en utvecklingsfas, denna är nog den kämpigaste vad gäller sovningarna. Men, hon äter med hull och hår iaf, det är underbart!

Igår, blev det en riktig hemmadag och jag höll verkligen på att krypa på väggarna. Skulle åkt och hälsat på Charina, men då jag hade 740n hemma (för att det är något billigare för älskling att åka till Sätila med min bil än med den) och den vägrade totalt att justera sätet, så de gick inte att ta sig någonstans "/

Idag ska jag göra ett litet ärende är det tänkt först, sen bär det av till frisör Ida och färga utväxten, det är riktigt nödvändigt nu känner jag! Åh då ska lilla underbara Johanna passa Isabell under tiden.
Sen ska jag nog gå lite jakt på ytterligare lite juldekorationer tror jag. Åka till ÖoB kanske? :P

Vad gör ni idag?

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0