101203 - kvällen.

Dagen har idag gått oerhört fort kan jag säga!
Morgonen flöt på som den skulle och omkring lunchtid kom Johanna och det bar iväg på ett litet uppdrag.
Åkte sedan vidare till Coop för att käka lite lunch och jag satte mig sedan i frisörstolen och fick min utväxt färgad, tack Ida! :D
Sen var min tanke mycket fin att jag både skulle åkt till ÖoB och kollat julpynt, samt att slängt skräp som jag nu har haft stående i bilen i en vecka "/ Tanken är god iaf, men hem bar det efter jag var klar hos Ida och det var bara en massa mys, för pappa kom hem strax efter oss bara.
Nu är han på väg ner till Skene igen, för invigning av en "källare" som han och Anders har renoverat och byggt fin. Dom var ditbjudna och nästan "tvungna" att gå. Önskar att jag hade kunnat gått med, men inte helt enkelt. Han blir nog inte speciellt långvarig, och jag blir de nog inte heller med öppna ögon, blir nog att nana ganska så snart. Sen blir de troligtvis spring till älskade Isabell inatt, då hon inte åt igen innan hon la sig.

Imorgon ska jag dammsuga huset, blir så ruskigt fort skitet på golvet när vi eldar med ved inne, fruktansvärt vad det kan skita ner. Sen blir de nog den lilla turen till ÖoB och återvinningsstationen och bli av med all skit som finns i bilen. Även åka till Tini och hämta bältena till bilbarnstolen, så jag äntligen kan byta den nu. Isabell försökte med all sin kraft att ta sej upp ur stolen idag, med bälten och allt på sig! :D
Sen vägrade hon ligg/sitta ner i vagnen idag, nu är det bara sitta som gäller!
Så nu är det verkligen dags att byta stol :P

Efter det så kommer Stéphanie och Alle hit, då dom ska vara morgonkvällens/nattens barnvakter då jag och älskling ska på julbord i Kinna stadshotell. Ska bli riktigt mysigt, men oerhört vemodigt att lämna Isabell, främst för att jag kommer saknar ihjäl mej efter henne, men och krånglet som hon lagt till med på kvällarna.
Ahja, vi får se hur det går, i värsta fall så får jag väl åka hem.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0