101202

God morgon.

Eller, njae. Ingen supergod morgon idag faktiskt. Är totalt stendöd. Vetefaen hur jag sovit inatt faktiskt.
Hade en liten dotter som igår kväll skulle sovvägra, ingent som jag är speciellt van vid omkring den tiden. Istället för att lägga sig vid 18.30 som vanligt, så fick vi henne att sova omkring 20.30 istället.
Tack underbara pappa Daniel för att du tog över henne, så jag fick grejja lite hemma!

Nånting som är ett litet mysterium, de är att hon vill oerhört sällan ha mat innan hon ska lägga sej. På dagarna kan de knappt gå 3-3.5 timme innan hon vill ha mat, men igår kväll (och alla andra kvällar) var det överhuvudtaget inte intressant. Vet inte vad detta beror på!

Igår hade vi besök utav Sanna och Theo och timmarna fullkomligt flög iväg! Riktigt underbart att bara tjöta bort ett par timmar och dricka ett par koppar kaffe :D Tack!
Gav mej på ett försök till att julpynta, men jag tycker verkligen inte att det är kul. Anledningen till de är att jag tycker att jag har fula och tråkiga gardiner och knappt något julpynt. Känns därför meningslöst. Skulle vilja att det såg ut här hemma som i ett typiskt amerikanst hus :P Så mysigt!
Men vi åkte in till stan och handlade lite granna, fick väl en del, men känns knappt som något nu ändå.
Ska försöka ordna till det lite mer idag samt att försöka få igång dammsugaren.
Sen ska vi också åka till Rångedala och mysa lite idag med :P

Kommentera här
Postat av: Alexandra

Tycker verkligen oxå att det är så tråkigt att pynta. Men det är nog för att man har för lite saker, så de inte ens blir julmysigt =/

2010-12-02 @ 07:25:16
Postat av: Alexandra

Tycker verkligen oxå att det är så tråkigt att pynta. Men det är nog för att man har för lite saker, så de inte ens blir julmysigt =/

2010-12-02 @ 07:25:56





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0