101201

Hopp, då var vi där. Första December.

- 14 dagar kvar till Isabell blir 6 månader
- 23 dagar kvar till Julafton
- 30 dagar kvar av detta året
- 52 dagar kvar till jag fyller 25.

Vart har detta året tagit vägen? "/

Riktigt frostigt var det ute idag när jag vaknade, -24 grader, tycker inte alls att det varken är roligt eller okej! :(
Sovit riktigt dåligt inatt faktiskt. Gock upp och la mej strax innan klockan 23 igår, somnade som en lite stock och upp kommer Daniel en halvtimma senare och undrar hur jag inte kunde vakna. Isabell skriker helt otröstligt och han vet inte riktigt vad han ska göra.
Går ner och tar upp henne och hon är så ledsen! Vaggar och kramar henne en stund tills att hon somnade om och la ner henne igen. Så somnade hon om så gott igen. Skulle tro att det var en mardröm, var ett riktigt sånt skrik "/
Sen vaknade hon omkrin 01 igen, så fick ge henne nappen och så var det lugnt igen.
Daniel somnade på soffan igår och jag orkade inte överhuvudtaget engagera mej i att väcka honom, de kastet fick han stå för själv, då det bara var 15 grader nere i morses :D Men själv har jag sovit skitkasst bara för det.

Tror att jag kommit på lite varför som hon sover dåligt när hon gör det. I några dagar så har hon bara fått välling om dagarna, pga att jag trott att hon har ont i munnen pga tänder och att det varit det enklaste alternativet när hon varit hos Charina osv. Tror hon är ganska kräsen och inte riktigt vill ha välling så mycket om dagarna, för nu har hon börjat spotta och fräsa vid flaskan efter ett tag och äter lite sämre.
Och sen har hon vaknat och sovit lite oroligt de senaste nätterna, så tror att det kan vara så!
Idag blir det gröt på eftermiddagen tillsammans med fruktpuré, ska bli kul att se hur hon reagerar efter ett par dagars uppehåll!

Trodde att jag fullkomligt skulle dö igår på jobbet. BURR! - säger jag bara.
Så otroligt kallt, att det liknar ingenting. Tror att det syntes ganska så bra i mitt ansikte att jag frös, var flera gubbar som frågade mej om jag gjorde just de. Frostskador i ansiktet? :D Haha.
Får köpa mej en snusnäsduk eller nått och leka gangster när jag jobbar :D, för fryser så om ansiktet att det är sjukt. Måste även köpa långkallingar och fingervantar att ha under mina andra vantar.
Åkte till Maxi efter jobbet igår och handlade, allt för att slippa bege sig ut idag, skulle även åkt förbi Tini och hämtat bältena till Bellis nya stol, men orkade verkligen inte. Stelfrusen och trött till tusen, ville jag bara hem!

Idag får vi gott besök utav Sanna och Theo, supermysigt  :D

Vad hittar ni på för skoj idag?

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0