110301

God morgon "/
Dagen startade sådär bra idag, med ont i huvet, ont i magen och konstigt nog ont i handleden. Två alvedon och en kaffe på det så hoppas vi att det löser sig!

Igår hade jag en riktigt bra dag trots att vi var hemma faktiskt. Isabell sov som en prinsessa två gånger på dagen, helt underbart och under den vakna tiden var hon i stort sett en ängel (: Bästa dagen någonsin skulle jag tro. Fick en hel del tvättat och städat. Men nu har jag konstaterat, att Isabell är rädd för min dammsugare, behöver verkligen en ny! Ahja.

Men när vi väl kom till kvällen, då skulle hon bara inte sova, varför? Vadan allt detta krångel varje kväll? Varför gallskriker hon, och jag vaggar henne, då är hon tyst, lugn och sover, när jag lägger ner henne så gallskriker hon. Sen kan hon vakna till och från halva kvällen/natten och samma visa då.
Visst, hon har garanterat vant sig vid mitt vaggande, men nu är hon sjuk och ganska så hes, så vill jue inte heller börja om med 5minutersmetoden än..? Men måste verkligen få ett slut på detta, hon vill verkligen knappt gå och lägga sig kvällstid, och det kan ta 1½-2 timmar att få henne i säng, när det innan bara var att lägga henne i sängen, och hon sov.

Dock har det blivit bättre, innan kunde hon vakna varje halvtimma och gallskrika så jag fick vagga och hålla på, nu kan det vara 1-2 gånger per natt och det är okej, nästan, om det inte vore för jobbet jag har att lägga henne jämt numer.

Kom gärna med tips och förslag!

Idag bränner vi till Rångedala om några timmar, tillbringa dagen där som jag inte fick igår (:

Oooocch, nu är det mars, snart är våren här!! JIPPIE! :D
OCH Jessicas födelsedag, hipphipp huuula!!

Kommentera här
Postat av: Jessica

Tack! <3

2011-03-01 @ 06:54:21
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0