Familjen sjukling "/

Kul att starta de nya året med att vi allihopa är sjuka, inte speciellt.
Idag har varit en mycket bättre dag för mig, tröttheten påminner sig när jag anstränger mig, hostan och snuvan finns kvar, men på det hela lite mildare idag.
Men nu är det istället Daniels tur, hoppas bara till gud att han inte blir lika dålig som jag, fy fasen.
Så dålig som jag varit de senaste dagarna, händer mej ungefär var 2-3 år, denna influensa är inte av denna värld. Fy fan. Det värsta denna gången är att man har Isabell att ta hand om, man får liksom inte riktigt den tid som man kan behöva till att repa sig, och idag har hon varit på ett utav hennes mindre strålande humör. Ingenting som passat, ska helst gå runt med henne (jäkligt jobbigt när man själv inte har någon ork i kroppen) och hon har inte velat sova under dagen knappt alls.
Så det har varit en ganska så kämpig dag idag.

Hoppas att hennes förkylning snart går över också, den har jue varit ett tag i hennes kropp nu, det är väl säkert mest pga dom jäkla tänderna. Såg dom idag, dom buktar verkligen ut bra genom tandköttet, än känns dom inte nertill, men dom syns igenom. Hoppas att dom kan poppa fram snart (:

Slog mig idag, att om 5½ månad så är hon redan 1 år!
Och innan dess (troligen och förhoppningsvis) så går hon! Något som jag längtat till hela tiden, men nu när det känns ganska så nära, så känns det samtidigt vemodigt. Herregud, hon börjar verkligen bli en stor, liten tjej nu (: Hon har börjat få sitta i kundvagen när vi handlar också (dock när vi är två så en kan hålla koll på henne), och hon sitter riktigt bra o fint.
Mammas lilla goa, herregud vad man kan älska ett sånt litet liv!


 


Kommentera här
Postat av: Jessica

Tyken hon ser ut :)

Här har vi åkt på magsjuka eller nåt :( Hoppas ni blir friska snart!

2011-01-02 @ 13:18:43
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha, tycker hon är mest söt jag :D

Men kanske lite "hey-de-är-är-min-boll"!

2011-01-03 @ 18:48:48
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja men preecis! Eller, vad glor du på..

2011-01-03 @ 20:34:56
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0