Duktiga vi!

Jag och Charina har gett oss nu fan på att vi ska vara smärta och fina tills sommaren kommer och motivationen är fortfarande på topp! Allt blir så mycket mer roligare och enklare när man är två! :D

So far, so good. Trots att jag fyllde år i helgen och inte var det allra duktigaste med min diet så lyckades jag ändå minska 0,5 kilo på en vecka, helt okej då mitt mål är 1 kg per vecka. Men med tanke på fika och allt, så var det riktigt duktigt! Inte helt lika duktig som Charina som lyckades med 1,4 kg minus på en vecka (:


Detta är jag juldagen 2004, ca 52 kilo!
Plus några kilon än så ska de bli, men ungefär vad jag eftersträvar! :D

(Härmar Charina lite smått idag på detta inlägg!) (http://www.charinat.blogg.se)


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0