Sovit bättre inatt

Kan det vara en vändning på gång? Vågar knappt tänka de, då brukar det bli värre.
La iaf Isabell omkring 18.45 igår, med lite smågnäll bara, så somnade hon.
Vaknade en timma senare, skrek och var genomsvettig. (Hon blir gärna det under täcket om hon bara ligger still)
Somnade om, och samma visa igen en timma senare. Bestämde mej då att ta ut täcket i hennes täcke, så hon fick sova med bara påslakan, och hon har sovit hela natten utan ett ljud!
Men orolig kan jag ändå inte låta bli att bli! Helt sjukt, ligger hon där inne och andas? "/ Hatar att fortfarande ha såna tankar!

Kom på henne igår med att suga på kol också. Var tvungen att ha henne i sin gåstol i köket igår, annars hade jag aldrig fått laga mat i lugn och ro. Orolig som satan, messade Charina som gav mej numret till giftinformationen och dom sa att det inte skulle vara någon fara. Men oroa sig kan man jue inte låta bli!

Till annat så fick jag batteriet till min våg igår, så nu har jag vägt mig idag (:

-1.7 sedan 14/2
-4.4 sedan 17/1

Riktigt nöjd!
Ett par kilon kvar, sen är vi fit-for-fajt :D

Kommentera här
Postat av: Jessica

Kan det vara så enkelt att hon bara har varit varm? :D Hoppas kan man ju!

2011-02-23 @ 06:27:35
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja, jag hoppas att det ska kunna vara så! Återstår att se inatt! :P

2011-02-23 @ 06:35:57
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja men precis.. Hoppas bara att det var så :)

2011-02-23 @ 07:07:34
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0