Alla stjärtansdag..

Ah, idag är det visst det, men någon speciell dag blir de väl inte i Varnum iaf. Haha, skulle jag knappast tro!

Idag handlar det hela dagen att bara ta sig igenom den levandes.
Varit en riktigt jobbig natt inatt. Isabell skulle inte sova igår kväll vid 18.30, så väntade ut henne så hon fick vara vaken till 20 ist. Där emellan var det en jävlans massa skrik. La henne vid 20, även där skrik, men hon lugnade ner sig och somnade hyffsat fort. Sen var de smågnälligt ett par timmar, innan hon 23.45 bestämde sig för att vakna och skrika, och vägra somna om. Vaggade henne säkert 4 gånger men varje gång som jag la ner henne så vaknade hon igen. Omkring 01 fick jag henne i säng igen ungefär. Upp i sängen själv, och omkring 01.30 fick jag sova. 05.30 ringer klockan och operation-få-upp-Daniel-till-jobbet inleds. När det var halvgjort, lägger jag mig i sängen och tänker somna om. Nej! 06 vaknade Isabell med ett skrik (inte sovit klart alls!).

Och nu är vi här. Isabell är i gåstolen och jag dricker kaffe framför datorn. Snart frukost för oss båda och senare bär det iväg till Charina.

Gillar inte alls denna dagen idag.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0