110217

Förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, men har varit ganska så full rulle här hemma.
Har en dotter som har en jäkla utveckingsfas nu som verkligen heter duga, vilket gör det väldigt svårt för mig just nu att sitta vid datorn eller liknande under den tiden som hon är vaken. Vilket oftast är ganska så mycket tid under dagen.

Anyway.

Måndag, alla hjärtans dag, Charina och Tobias bröllopsdag (:
Då var vi och fikade och tjötade skit hos Charina, like always en måndag :D
Gick en promenad till Rångedalas blomsteraffär för att Charina skulle handla present. Jag gav f-a-n i att handla någon present, då jag aldrig får någon tillbaka. Tji fick jag för det, för hem kom älskling med en fin blomsterbukett :D

Tisdag, var en hemma dag, riktigt uttråkad. Åkte och handlade en lite sväng och fick underbart trevligt besök på eftermiddagen av fiiiina Elina Weckman :D Lika trevligt som alltid, och fick mej en smärre chock när jag fick se resultatet av förra årets operation! du är så fin gumman!
Daniel sen påväg hem från jobbet på RV40, rasar hans jävla växellåda, vad är oddsen då? Varför ska denna jävla bil krångla så in i helvete? Så fick vackert ställa bilen och få skjuts hem utav Morgan, tackar hjärtligast!
Så nu är det ytterligare en service på den. Skitbil.

Onsdag, var en barnledig dag för Charina då hennes svärföräldrar tog med de äldsta barnen till Universeum i Göteborg. Så vi lastade in vagnarna och åkte till stan och Knalleland för att fönstershoppa och fika. Åkte sedan hem till mig och lagade kyckling och Wokgrönsaker med fetaost och en del kaffe på det :D
En fantastiskt trevlig dag! TACK! <3

Idag är det torsdag och dagen har inte mycket att erbjuda innan sena eftermiddagen då vi ska till banken och diskutera våra lån och lite så. Fattar inte, är alltid lika nervös inför att åka på sådana möten, usch. Men de blir nog bra det!

En liten uppdatering iaf.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0