110212 - Night time.

Idag har varit en mycket trött och ganska så händelserik dag faktiskt.
Började med att Isabell redan skulle upp klockan 06, inget skoj för mamma alls. Gav henne chansen att somna om, men vid ca kvart i 07 var det bara att inse fakta, och gå upp.
Dagen började med en jäkla trötthet och huvudvärk, som många timmar senare ville släppa "/

Fick Isabell i säng vid 09 och jag la mej på soffan och vilade. Pappa vaknade inte innan strax efter 10 och Isabell vaknade igen vid 10.30.
Pappa drog sig mot Dalsjöfors och jag inväntade besök i form av Jimmy, Evelina och Tova. Trevligt kaffebesök och jag några saker fattigare, skönt! Äntligen blivit av med en del saker.
INGEN som vill ha ett babygym?

Drog mig sedan till dalsjöfors för att kolla på pappa medans han fogade Annelie och Morgans kök, riktigt fint blev det! Fika, middag och lite fika blev det (: Isabell började bli riktigt trött strax innan 18, så vi satte oss i bilen och styrde hemåt. Men Isabell var också hungrig, så väl i bilen började hon skrika, och slutade inte innan hon fick flaskan i munnen (pyjamasbyte innan dess också "/).

På vägen hem blev vi stoppade utanför Bandidos Place, för en alkoblåsning. När han stannade mig och jag drog ner rutan, Isabell skriker för fullan hals, så säger han "det ser ut som om du ska till Bandidos festen ikväll." HAHAHA, det vara det roligaste på länge! En skrikande unge, i en Passat kombi med prinsess-solskydd på båda fönstren på högersidan dessutom! Moi? Till Bandidos, REALLY don't think so! :D


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0