110209

God morgon.

Idag bär det av till BVC för 8 månaders kontroll och litet hörseltest. Är så nyfiken på vad Isabell väger denna gången så de är inte sant (: Vi får se om jag tror rätt, hoppas det iaf! :D
Hämta ut p-spruta och handla lite granna innan det ben bär av hem igen.
Idag ska jag förhoppningsvis städa, men känner mej så orkeslös både psykiskt och fysiskt just nu så vi får se.. "/

Isabell har gjort fiiina framsteg också, hon började jue förra veckan att krypa, igår insåg jag efter att jag en sekund tittat bort, att hon själv hade satt sig upp, från att ha legat på magen! :D Gosungen <3

Kommentera här
Postat av: Jessica

Hon e så dutti så! Visst värmer det i mammahjärtat när hon gör framsteg :D

2011-02-09 @ 07:02:34
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0