101218

Pufh, en riktigt lika fin dag idag som det var igår.
Isabell är på sitt strålande humör och trivs bara när hon får sitta på min höft och flänga.
Sova vill hon knappt göra, vaknade klockan 6.50 idag och fick henne i säng 8.50 ungefär igen. Sov till klockan var 9.30 och var precis lika lycklig som innan jag la henne.. "/
Fick henne äntligen i säng för ca 25 minuter sen, så räknar iskallt med att hon vaknar inom 5 minuter igen.
Har äntligen lyckats få mej den dusch som varit så efterlängtad och nu får jag slänga på mej lite kläder innan det skriks ifrån sängen igen "/
Det hann jag förresten inte. I skrivande stund vaknade hon, efter endast 25 minuter sömn.
Men ger mej på femminutersmetoden igen, i hopp om att hon ska somna om. Det har inte fungerat tidigare, men skam den som ger sej.

Hoppas verkligen att tänderna kommer upp snart, för vad kan det annars vara som stör hennes sömn så? Hon är jue uppenbart fortfarande trött när hon vaknar.

Visst, hon sover jue ganska okej på nätterna igen, men hur kul är det att ha 10 timmar utav bärande och kånkande och ingenting som duger för henne? Då kan det kvitta det me.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0